

SPECIFIKACIJA POZICIJE
- Komunikacija sa klijentima na engleskom putem telefona i email-a.
- Pružanje remote podrške u rješavanju bilo kakvih problema za klijentelu u engleskom govornom području
- Pomoć u uspostavljanju novih i tekućih projekata.
- Održavanje hardvera i softvera uz health checks.
- Održavanje dnevnika svih poziva.
SPECIFIKACIJE OSOBE
Uspješni kandidat će imati sljedeće osobine:
- Odlična interakcija sa klijentima na Engleskom jeziku (govor i pisanje).
- Logički pristup rješavanju problema.
- Znati postaviti prioritete zadatka.
- Odlično upravljanje vremenom (svijest o vremenskim ograničenjima i rokovima).
- Sposobnost istraživanja i učenja novih tehnologija / rješenja pod pritiskom.
- Jak timski igrač, spreman da dijeli znanje.
RADNO ISKUSTVO
Poželjno je iskustvo u istim ili sličnim poslovima (idealno u okviru kompanije za IT usluge), ali ovo nije preduslov, kao I sljedeće;
- Windows Server 2008, 2012(R2), 2016 – General Administration
- Microsoft Exchange 2010-2013 & 2016 Beneficial
- Microsoft Office 365 – Administration
- Windows, 7,8 & 10
- Active Directory, DNS, DHCP, Group Policy
- Backup – Administering and Maintaining
- Understanding of Networking, Subnets, Lan, Wan, DNS
Vaše prijave možete slati na: info@purplekey.ba
Comments are closed.